tirsdag 22. september 2009

One of a kind!





Høsten er min favorittårstid, og deriblandt elsker jeg høstfargene. Gult, orange, brund, rødt.. regn, støvler, skjærf og hjemmestrikka ullgensere.
Jeg kan nok ikke skryte av strikkeferdigheter, men jeg kan by på tre herlige bukser som minner om høsten!

Alle buksene er sydd av vintage stoffer, så her blir det bare en av hver, altså slik som overskriften tilsier!

Hvis du har lyst på en av buksene kan du sende meg en mail, så er den din!
Om buksa allerede er solgt så legges det til etter overskriften til buksen.

Gyldne høstløv str 3 år
Pris: 350,- *SOLGT*






Gyldne høstløv er sydd av et deiligt bomulls-stoff i nydelige høstfarger.
Den har slitelapper og applikasjon av sterk cordfløyel og ribb i beina for å holde buksa på plass.



Olgas festgardiner! str 3 år
pris 350,- *SOLGT*




Jeg ELSKER dette stoffet, å snart må jeg grine tror jeg. det er bare litt igjen av det. Min elskede gutt prøvde denne buksa for meg, fo jeg ville vurdere om jeg skulle sette strikk i beina eller ikke. Men den var perfekt akkurat som den var.
Knerten likte buksa så godt at han ville ha den selv, så om den ikke blir solgt innen kort tid så blir den hans! :)


Siste glimt av blomstene. str 1 år
pris: 350,-





Dette nydelige stoffet kapret jeg med på kafe`en sømmelig. Den er dessverre nedlagt nå, men utrolig mange lekre godbiter hadde de der!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar